Ook dit jaar weer zijn er Dixi-toiletten in het park geplaatst. Die zijn er ooit als tijdelijke maatregel gekomen. Vorig jaar kreeg het Oosterpark echte (zelfreinigende!) toiletten, wij hoopten dit jaar aan de beurt te zijn. Dat was helaas niet het geval.
Opvallend is dat er ook dit jaar weer reclame op de hekken zit. Vorig jaar hadden we bezwaar gemaakt tegen de bierreclame bij de spartelvijver. Er is al genoeg verrommeling in het park, daar hoeft niet ook reclame bij. We hebben ook dit jaar het stadsdeel verzocht de reclame te verwijderen.